Reklamácie
Pre maximálnu dôveru k našim výrobkom sme vytvorili reklamačné oddelenie. Na tomto oddelení pracuje pani Natálie Vimrová, ktorá je pripravená riešiť akýkoľvek problém, ktorý sa u Vás vyskytne.Nemusíte chodiť na žiadnu predajňu, strácať svoj čas a peniaze.Všetko vybavíte pohodlne a z domu.
Natálie Vimrová
Pre maximálnu dôveru k našim výrobkom sme vytvorili reklamačné oddelenie. Na tomto oddelení pracuje pani Natálie Vimrová, ktorá je pripravená riešiť akýkoľvek problém, ktorý sa u Vás vyskytne.Nemusíte chodiť na žiadnu predajňu, strácať svoj čas a peniaze.Všetko vybavíte pohodlne a z domu.
Pre podrobné informácie a návod si prosím prečítajte reklamačný poriadok spoločností skupiny NATUZZI Editions, ktorý tvorí neoddeliteľnú súčasť Vašej objednávky.
Ako to funguje?
- Otvoríte si nižšie uvedený reklamačný formulár a vyplníte ho (číslo objednávky je povinný údaj, ktorý vyplňte ako prvý). Opačnom prípade nebude Vaša reklamácia zaevidovaná v systéme.
- Potvrdením reklamačného formulára (odkliknutím zelenej fajky) nám odošlete reklamáciu na reklamačné oddelenie
- Potvrdenie o prijatí Vašej reklamácie (reklamačný formulár a reklamačné podmienky) Vám bude doručené na e-mailovú adresu, uvedenú v reklamačnom liste
- Najneskôr do 14 kalendárnych dní Vás budeme kontaktovať ohľadom stanovenia termínu obhliadky, resp. opravy reklamovaného tovaru
- V dohodnutý termín Vás navštívi servisný technik, ktorý ak to bude možné, odstráni nahlásenú závadu na mieste alebo rozhodne o ďalšom postupe riešenia reklamácie